سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iKING

این مطلب یعنی این استراتژی فکر کنم مهمترین مطلب باشه برای شما دوستان ، توی این مطلب چی میخوام بگم ؟

اینجا میخوام تجربه کاری خودم از اولین روز ثبت نام در سایت نئوباکس و بهترین مراحل و کارهایی که تجربه کردم برای افزایش درآمدم  رو براتون بنویسم .

ببینید دوستان ، همان طور که میدانید ، چندین میلیون نفر در سایت نئوباکس در حال فعالیت هستند و هر کسی برای رسیدن به درآمد بالا ، مطمئنا راههای خیلی زیادی رو امتحان کرده و در خیلی از مراحل تلاشش بیهوده بوده .

بعضی از شماها هم فکر میکنید که فقط بریم توی نئوباکس چندتا زیرمجموعه بگیریم و 10 دقیقه در روز هم وقت بذاریم ، سر ماه هم چند میلیون بیاد توی حسابمون ، درسته ؟

این درسته ولی به شرطی که راه صحیح رو پیش بگیرید و اگه اشتباه کوچکی بکنید ، به این پول نمیرسید و شاید هم برسید ولی در مدت زمان خیلی خیلی طولانی . 
 


من هم مثل یکی از اعضای سایت نئوباکس ، تا امروز راههای خیلی زیادی رو امتحان کردم و خیلیهاشون بدون نتیجه بوده ، البته ضرری نکردم ولی سودی هم نکردم .

و درنهایت به یک استراتژی بسیار خوب رسیدم ، انصافا خیلی خوب بوده ، فقط با روزی 10 دقیقه وقت گذاشتن .

حالا توی این مطلب میخوام این استراتژی رو برای شما هم بنویسم که استفاده کنید و در کمترین زمان به بیشترین درآمد برسید .

در واقع با عملی کردن این استراتژی ، شما از روزی صفر دلار به روزی 30 الی 40 دلار میرسید ، بدون هیچ سرمایه گذاری و بدون اینکه حتی یک تومان از جیبتان پول بدین .

قبل از اینکه بنویسم ، یک خواهشی ازتون دارم  و بسیار هم مهم هست :
بعد از اینکه این استراتژی رو خوندی ، اگه دیدی با روحیاتت سازگار نیست و حال و حوصله خوبی نسبت بهش نداری ، از همین
الان بیخیال نئوباکس و پول دراوردن باشید ، و موس رو ببرید گوشه بالا و سمت راست این صفحه و روی ضربدر قرمزی که میبینید یک کلیک کنید و ببندین و خیال خودتون رو راحت کنید .
ولی اگه صبر و حوصله داری و میتونی به این استراتژی اعتماد کنی و دوست داری با 10 دقیقه کار چند میلیون پول دربیاری و انصافا میتونی روزی 10 دقیقه وقت بذاری ، ادامه بده تا به هدف زیبات برسی .آخه هدفی که پول توش باشه زیباست نه ؟ هاهاها

خوب بگذریم ، من این استراتژی رو توی 9 مرحله مینویسم که بخوبی بتونید عملیش کنید و خیلی زود به هدفتون برسید .



مرحله اول : صبر و حوصله و کلیک کردن به مدت یک ماه
 از روزی که شما توی نئوباکس ثبتنام میکنید باید تقریبا به مدت یک ماه ، هر روز هر چی آگهی میاد توی حسابتون رو کلیک کنید ، فراموش نشه که توی این یک ماه ، هر زمان که به اینترنت دسترسی داشتین ، و هر زمان که وقت داشتین ، روزی چند بار به حسابتون سر بزنید چون بعضی مواقع یکسری آگهی میاد براتون که اگه روشون کلیک نکنید میپره .

پس فراموش نشه که توی این یک ماه هر روز و هر زمان که رسیدین روزی هر چند باری که شد کلیک کنید ، کلیک کنید کلیک کنید ، هر روز کلیک کنید ، هر روز کلیک کنید ، دقیقا کاری که من روزهای اول کردم .
توی این مرحله باید خیلی صبور و امیدوار باشید، شما تا یکماه که آگهی ها رو کلیک کنید ، در طول این یکماه ، تقریبا 1 دلار پول میاد توی حسابتون و انصافا نذارید حتی یکدونه آگهی از زیر دستتون بپره ، همشو کلیک کنید .

البته اگه یه خورده زبان انگلیسیتون خوب باشه و بتونید مینی جاب کار کنید، ممکنه کمتر از یک ماه به این 1 دلار برسید .
اگه صبر و حوصله نداری ، همین الان بیخیال شو و وقت خودت رو نگیر ، ولی اگه هدفت برات مهمه و میخوای به درآمد ثابت چند میلیون در ماه برسی ، پس صبر داشته باش و کلیک کن ، کلیک کن، کلیک کن .

و نکته اینکه اگر کسی صبر و حوصله نداره  میتونه  یک مقدار پول اولش سرمایه گذاری کنه ، تقریبا 5 الی 10 دلار ، که دیگه این یک ماه این همه چشم انتظار نمیونه ،و بتونه با این 10 دلار کلی کارهاش رو پیش ببره . گذاشتن این 10 دلار هیچ کاری نمیکنه ، فقط اینکه شما رو زودتر به هدفتون یعنی درآمد میلیونی میرسونه ، و اگه صبر و حوصله دارید بهتره پول نذارید و فقط کلیک کنید ، این نکته رو گفتم برای اونهایی که نمیتونند صبر کنند .

مرحله دوم : انتقال پول از Main balance  به Rental balance
وقتی به یک دلار رسیدین ، این یک دلار درواقع توی Main Balance  یا همون حساب اصلی شما هست ، و برای خرید ریفرال ، باید این یک دلار رو به Rental balance   انتقال بدین ، یادتون نره ، برای خرید ریفرال و ارتقا عضویت و یا هر خرید دیگه ای ، باید پول از حساب اصلی ( Main Balance ) به Rental Balance  بره و از اونجا استفاده کنید ، یا اینکه مستقیم رنتال بالانس رو با حساب بانکیتون شارژ کنید .

چطوری این انتقال رو انجام بدین ؟
در قسمت سمت راست حسابتون ، یک گزینه ای داره به نام Rental balance  ،و کنار همین رنتال بالانس ، یک علامت + وجود داره و  شما با کلیک کردن روی این علامت میتونید به صفحه انتقال پول به Rental balance  وارد بشید ، تصویر زیر رو ببینید .






 روی علامت + کنار رنتال بالانس که کلیک میکنید ، یک صفحه جدید باز میشه  از کجا میخوای پول به این حساب بریزید ؟



همون طور که میبینید، چند گزینه داره به نامهای Main balance و Paypal  و Payza وNeteller یعنی شما میتونید از این 4 تا جا یا از این 4 تا حساب ، به rental balance  پول انتقال بدین ، Paypal و Payza و Neteller ، درواقع حسابهای بانکی شما هستند ، این برای اونهایی هست که صبر و حوصله ندارند و باید از حساب بانکیشون پول انتقال بدن .
و یک گزینه دیگه وجود داره به نام  Main Balance ، این همون حساب اصلی شما هست که هر چی کلیک کردین ، پولش رفته توی این حساب ، و حالا میتونید این آقای main balance رو کلیک کنید و پولی که توی main Balance  هست رو به Rental balance انتقال میدین . الیته وقتی روش کلیک کنید یک صفحه دیگه باز میشه که میگه چقدر میخوای انتقال بدی؟ مبلغ رو انتخاب میکنید و اکی رو میزنید و کار تمام میشه ، به همین راحتی ، درواقع شما مبلغ یک دلار رو انتخاب میکنید و الان شما یک دلار پول توی rental balace دارید و میتونید با این مبلغ خرید کنید و یا زیرمجموعه یا همون referral  اجاره کنید .



مرحله سوم : اجاره کردن زیرمجموعه یا Rented Referral

حالا یک دلار پول توی rental balance  هست و میتونید باهاش ریفرال اجاره کنید ، هر بار که میخواهید ریفرال اجاره کنید باید اول پول انتقال بدین بعد اجاره کنید ، چون برای خرید ریفرال و یا خرید و ارتقاع عضویت ، سیستم فقط از Rental balance  میتونه پول برداره .

بعضی از دوستان شاید صبر نداشته باشند یک ماه کلیک کنند برای این یک دلار ، و بخوان خیلی زودتر از یک ماه و تعداد ریفرال بیشتری اجاره کنند ، چاره چیه ؟

شما که صبر ندارید،  باید از حساب Paypal  یا Payza  یا Netteler که دارید ، چند دلاری پول به Rental balance  انتقال بدین ،
همون طور که دیدین توی صفحه انتقال پول ، لینک این حسابها هم  وجود داره و بجای main balance  میتونید این حسابها رو انتخاب کنید و از این حسابها انتقال بدین .( در مطالب بعدی در مورد این حسابها کامل توضیح میدم )

خوب همون طور که میدونید، قیمت خرید هر ریفرال اجاره ای یا رنتد ریفرال 0.2 دلار هست ، و حداقل تعداد ریفرالی که شما میتونید اجاره کنید 3 تا دونه هست ، کلا بسته های چندتایی داره ، مثل 3 تایی، 5 تایی، 10 تایی، 20 تایی، 30 تایی، تا 200 تایی.

و وقتی در حسابتون رو گزینه Rent Referral  کلیک کنید ، این بسته ها رو میتونید بینید و به اندازه پولتون ، بسته مورد نظر رو انتخاب کنید .

همان طور که گفتم ، قیمت هر ریفرال 0.2 هست و شما با یک دلار میتونید 5 تا ریفرال بخرید ، ولی شما این کار رو نکنید و فقط 3 تا ریفرال برای بار اول اجاره کنید و بذارید مبلغ 0.4 دلار توی حسابتون بمونه .

چرا اینقدر بذارید توی حسابتون بمونه ؟
چون از روزی که ریفرالها رو اجاره میکنید ، درواقع برای یک ماه اجاره کرده اید به مبلغ 0.2 دلار برای هر کدام ، و ممکنه بعد از چند روز این ریفرالها به هر دلیلی کار نکنند و وقت نداشته باشند بیان کلیک کنند.
و شما وقتی میبینید یک ریفرال برای چند روزی کار نمیکنه ، میتونید با یک ریفرالی که فعال هست عوضش کنید ، و هزینه تعویضشم برای هر یک دونه ریفرال میشه 0.07 دلار ،

یادتون نره که این ریفرالها که اجاره میکنید مثل خودتون انسان هستند و عضو سایت نئوباکس هستند ولی چون زیرمجوعه کسی نیستند، سایت اینارو میده اجاره و یک پولی برای خودش میگیره و خو ریفرالها همئ نمیدونند که به صورت اجاره ای زیرمجموعه یک نفر مثل شما یا من هستند .

هر زمان که شما این 3 تا دونه ریفرال رو اجاره کردین ، در قسمت حسابتون ، یک گزینه داره به نام Rented referral  ، وقتی روی این گزینه کلیک کنید ، صفحه اطلاعات ریفرالهاتون میاد و اونجا دقیق مینویسه که این ریفرال از چه روزی اجاره شده و تا چه روزی مهلتش تموم میشه و روزی چند تا کلیک زده ، بالای همین صفحه که اطلاعات ریفرالها هست ، یه گزینه ای وجود داره به نام  Aoutopay ، تصویر زیر رو ببینید، این تصویر صفحه ریفرالهای منه ، گزینهAoutopay  رو هم با یک فلش مشخص کردم و فعال هم هست .

شما باید از روزی که ریفرال میگیرید ، این گزینه Aouto pay  رو روی Enable  بذارید، درواقع دوتا گزینه داره ، یکیش 
Enable هست یعنی روشن، و یکیش  Disable  هست یعنی خاموش . و شما باید روی روشن بذارید .




آتوی پی ( AutoPay ) یعنی چی و برای چه کاریه ؟

اگه شما Autopay  رو روشن یا همون Enable    کنید ، هر ریفرال که کلیک بزنه ، خود سیستم به طور اتومات ، میگه که این ریفرال فعاله و یک روز دیگه اجارش رو تمدید کن ، و برای یک روز مبلغ 0.0057  از حسابتون کم میکنه ، درواقع اگه آتوپی روشن باشه ، شما مبلغ تمدید اجاره برای اون ریفرالهایی که دارید رو با 15% تخفیف میگیرید و سیستم از همون مبلغی که توی رنتال بالانس اضافه دارید کم میکنه و مدت اجاره را بیشتر میکنه .
حالا شما 3 تا ریفرال دارید و هر ریفرال معمولا 4 تا کلیک در روز میزنه و به ازای هر کلیک ، میلغ 0.005  میاد توی حساب شما ، چون عضویت شما فعلا استاندارد هست ، فعلا به ازای هر کلیک 0.005 میاد توی حسابتون ، ولی وقتی حسابتون طلائی بشه، برای هر کلیک که ریفرالهای اجاره ای میزنند 0.01 دلار میاد توی حسابتون .
و فراموش نشه که این ریفرالها ممکنه یک روز مثلا یکیشون کلیک نکنه و یا کمتر از 4 تا کلیک کنه ، ولی براساس تجربه من ، شما در نظر بگیرید که هر ریفرال روزی 2 تا کلیک میزنه ، پس حسابتون اینطوری میشه .

3 تا ریفرال دارید،  و هر کدام روزی به طور میانگین 2 تا کلیک میزنند و به ازای هر کلیک 0.005 دلار میاد توی حسابتون :
3*2=6 click
6*0.005=0.03 per day
0.03*30 = 0.9 per month
پس با این 3 تا ریفرال ، حداقل روزی 0.03  دلار و ماهی 0.9 دلار به حسابتون میاد و 1 دلار هم دوباره خودتون کار میکنید ، تقریبا میرسه تا نزدیک 2 دلار .
لطفا اگه میخوای زود به هدفت برسی ، فعلا از حسابت پول برندار ، و با این 2 دلار حالا میتونید 10 تا ریفرال دیگه اجاره کنید ،

لطفا به پست بعدی که عنوانش ادامه بهترین استراتژی  است مراجعه کنید

نوشته شده در دوشنبه 96/8/8ساعت 3:55 صبح توسط i king نظرات ( ) |


 Design By : Pichak