سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iKING

بعد از ثبت نام که در موردش پرداختیم و وارد شدن به حساب کاربری تون حالا میرسیم بر سر اشنایی بامحیط

برای مشاهد این مطلب مراجعه کنید ادامه مطلب



همون طور که از صفحه حسابتون میبینید ، این صفحه دارای چند قسمت هست ، و من قسمت به قسمت توضیح میدم و کار هر لینک یا قسمت رو هم براتون میگم که بهتر متوجه بشید .

در قسمت بالای حسابتان ، تقریبا 9 تا گزینه وجود داره که شبیه تصویر زیر هست که من خودم شماره گذاری کرده ام که شما بهتر متوجه منوها بشید ، پس من گزینه ها رو براساس شماره مشخص شده توضیح میدم  توضیخات هر تصویر ، درواقع بعد از همون تصویر هست .

آپلود عکس

 

 

شماره 1 : اینجا username  شما هست و هر بار هم که خواستین صفحتون رو refresh کنید و یا به قسمت اطلاعات اصلی حسابتون برید میتونید روش کلیک کنید .
شماره 2 : اینجا موجودی حساب شما رو به دلار نشون میده و هر روز هر مقدار که شما اگهی کلیک کنید ، پولی که به حسابتان میاد رو در واقع توی این قسمت میتونید ببینید .
شماره 3 : این قسمت نوع لول حساب تون هست که استاندارد هست
شماره 4 : این گزینه اسمش Referral statistic  هست ، همون طور که از شکلش پیداست ، تعداد کلیکهایی که زیرمجموعه های شما در روز میزنند رو نشون میده البته باید روش کلیک کنید که اطلاعاتش رو ببینید .
شماره 5 : عکس یک آچار هست که اسم این گزینه Personal setting هست ، یعنی تنظیمات شخصی ، و با کلیک کردن روی این گزینه وارد صفحه تنظیمات شخصی حسابتان میشید ، در واقع جایی هست که ایمیلهاتون هست و همچنین پسوورد دوم حسابتان ،البته فعلا با این قسمت کار خاصی ندارید .
شماره 6 : اینجا نوشته Logout به معنای خروج هست ، وقتی کارتون کلا در Neobux  تمام شد و خواستین از سایت حارج بشید ، باید روی گزینه شماره 8 یا همون Logout  کلیک کنید که از حسابتان خارج بشید .
شماره 7 : تصویر یک قفل رو میبینید  وقتی میخواهید حسابتان را برای چند لحظه قفل کنید ، روی این قفل کلیک میکنید ، ولی فعلا روی این گزینه کلیک نکنید تا پسور دوم هم برای حسابتان تعریف کنید ، چون وقتی قفل میکنید ، برای ورود مجدد باید پسوورد دوم رو بزنید .

معمولا اکثرا توی خونه کار میکنید و نیازی ندارید که حسابتان را قفل کنید .

 

دوباره در قسمت بالای حسابتان ، یک ردیف دیگه منو زیر ردیف اول هست که شبیه تصویر زیر هستند




آپلود عکس
شماره 8 : روش نوشته View Advertisement یعنی دیدن تبلیغات، اینجا همون جای اصلی سایت هست که شما هر روز باهاش سروکار دارید و با کلیک کردن روی این گزینه میتونید به صفحه تبلیغات وارد بشید و یکی یکی روی تبلیغات کلیک کنید و برای دیدن هر کدام مبلغی پول به حسابتان میاد. ( لطفا فعلا روی اگهی ها کلیک نکنید ، چون مطلب بعدی به طور کامل در مورد کلیک بر رو آگهی ها و نحوه کار با آنها هست ) پلیز صبور باشید صبور .
شماره 9 : نام این قسمت هم Offers  هست ، اگه موس رو بگیرید روی این گزینه میبینید که خودش 3 تا زیرشاخه داره شامل :
NeoPoints
NeoCoins
Mini Jobs
این گزینه ها هم میتونید ازشون پول دربیارید، شما بهتره که فقط با Mini Jobs  کار کنید ، وقتی وارد مینی جابز میشید یکسری تسکها و تستها هست که اگه هر کدومشون رو انجام بدین یک مبلغی پول به حسابتون میاد ، قبل از اینکه وارد اون تستها بشید ، قیمتش رو روش نوشته و میتونید ببینید و گفته که اگه کامل به سوالات دورن این تسک پاسخ بدید اینقدر بهتون میدیم و بعد از انجام دادن به طور صیحیح همون لحظه پول به حسابتون میاد .
برای انجام دادن مینی جابها باید حتما تا حدودی با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید .
شماره 10 : این قسمت مربوط به فرومهای سایت هست ، در قسمت فرومها ، معمولا اعضای سایت میان نظراتشون رو و اینکه چقدر پول تا به حال از سایت گرفته اند و شرایط حسابشون رو مینویسند و همچنین مدیر سایت هم در قسمت فروم ها اخبار سایت رو میذاره و خیلی چیزهای دیگه میشه توی این فرومها یاد گرفت .

شماره 11 : روی این گزینه نوشته FAQ   که مخفف Frequently Ask Question  به معنای سوالات متداولی هست که معمولا برای کاربران پیش میاد ، در این قسمت در مورد تقریبا همه موارد سایت یکسری سوال و جوابها از طرف مدیریت سایت گذاشته شده که میتونید ازش استفاده کنید و خیلی از موارد سایت رو در این قسمت ببینید .
شماره 12 : عکس یک پرچم رو نشون میده ، اگه موس رو روش نگه دارید ، عکس پرچم چند کشور رو نشون میده که پرچم هر کشوری رو که کلیک کنید ، زبان سایت تبدیل به زبان همان کشور میشه ، ولی شما همیشه بذارید روی انگلیسی باشه ، البته اگه با زبانهای دیگر کشورهای موجود در لیست آشنایی کامل دارید  ، میتونید تغییرش بدید .


از بالای صفحه حسابتان که نگاه کنید ، در ردیف سوم از بالا ، یک دسته 4 تایی منو دیگه وجود داره که شبیه تصویر زیر هست : 



آپلود عکس
شماره 13 : روی این گزینه نوشته upgraede به معنای توسه دادن و ارتقا دادن هست ، هر زمان که بخواهید نوع عضویتتون رو در Neobux  ارتقا بدین باید از این گزینه استفاده کنید ، مثلا بعد از مدتی خواستید از عضویت ثابت به طلائی تبدیل بشید و بالاتر ( مجددا اعلام میکنم که در مطالب آینده در مورد نوع عضویت کامل شرح داده ام ) 
شماره 14 : روی این گزینه نوشته Advertise  یعنی اگهی یا همون تبلیغ ، اگر شما بخواهید در سایت تبلیغات کنید باید از این گزینه استفاده کنید ، فراموش نشه که برای تبلیغ کردن در neobux  باید هزینه پرداخت کنید . که البته فکر نمیکنم شما با این مورد کار خاصی داشته باشید فعلا .
شماره 15 : اینجا نوشته Referral  ، یعنی زیرمجموعه ، اگر بخواهید از سایت زیر مجموعه اجاره کنید یا همون Rent referral ، باید از این گزینه استفاده کنید ( در این مورد نیز یک مطلب جدا نوشته ام که در مطالب بعدی میتونید بخونیدش کامل و خیلی هم مهم هست لطفا همین الان نرید و وقتی بهش رسیدین بخونیدش ) 
شماره 16 : روی این قسمت نوشته Your Payment  یعنی پرداختی شما ، و هر زمان که موجودی حساب شما بالای 2 دلار باشه این گزینه سبز میشه یعنی فعال میشه و شما میتونید روی این گزینه کلیک کنید و موجودیتون رو به حساب شخصیتون انتقال بدین که فکر کنم شیرین ترین قسمت همینجا باشه .
خوب حالا دیگه وقتش رسیده که کار اصلی یعنی دیدن تبلیغات و اگهی ها رو شروع کنید و پول دربیارید و روز به روز به درامدتون رو اضافه کنید .

نوشته شده در یکشنبه 96/8/7ساعت 11:47 عصر توسط i king نظرات ( ) |


 Design By : Pichak