سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iKING

همان طور که قبلا هم گفته بودم ، چند نوع عضویت در سایت نئوباکس هست و هر کدام هم مزایای خاص خودشون رو داره ، مثل گرفتن تعداد ریفرالها ، مبلغی که از کلیک کردن اگهی ها میاد و چند چیز دیگه .
توی این مطلب در مورد انواع عضویت ها میگم و شرایط ارتقا به عضویت بالاتر .
نوشته شده در دوشنبه 96/8/8ساعت 3:30 صبح توسط i king نظرات ( ) |

خوب دوستان خوبم ، تا اینجای کار به خوبی محیط کار و کسب درآمد از Neobux  رو به خوبی یاد گرفتین، و حالا وقتشه که شروع کنید و درامدتون رو روز به روز بالا ببرید تا برسید به اون درآمد 1 الی 4 میلیون تومان در ماه .

نوشته شده در دوشنبه 96/8/8ساعت 3:17 صبح توسط i king نظرات ( ) |

از طرف سایت نئوباکس ، هر روز تعداد مشخصی آگهی و تبلیغات میاد توی حساب کاربری شما ، که این آگهی ها به چند دسته تقسیم میشوند و هر کدام یک قیمت مشخصی دارند ، و شما هر زمان که روی این آگهی ها و تبلیغات کلیک کنید و بذارید به طور کامل آگهی باز بشه ، مقدار مبلغ تعیین شده برای اون آگهی همون لحظه میاد توی حسابتون که میتونید با چک کردن موجودی حسابتون این مورد رو ببینید ، قیمت هر آگهی هم روش نوشته شده و شما همه رو کلیک کنید .

برای مشاهد این مطلب مراجعه کنید ادامه امطلب
نوشته شده در دوشنبه 96/8/8ساعت 2:37 صبح توسط i king نظرات ( ) |

بعد از ثبت نام که در موردش پرداختیم و وارد شدن به حساب کاربری تون حالا میرسیم بر سر اشنایی بامحیط

برای مشاهد این مطلب مراجعه کنید ادامه مطلب

ادامه مطلب...

نوشته شده در یکشنبه 96/8/7ساعت 11:47 عصر توسط i king نظرات ( ) |

نئوباکس یه سیستم آنلاین برای کسب در آمد اینترنتی و برای تبلیغات است که میلیون ها کاربر از سرتاسر دنیا از اون استفاده میکنن.بعضی افراد برای نمایش تبلیغات خود توی این سایت ها ثبت نام می کنند به این سایتها پول میدن در حالی که بخش عمده کاربران این سایت به راحتی با کلیک کردن روی این تبلیغات و تماشای یک صفحه برای چند ثانیه کسب درآمد میکنن.


برای اگاهی بیشتر مراجعه کنید ادامه مطلب

ادامه مطلب...

نوشته شده در یکشنبه 96/8/7ساعت 7:28 عصر توسط i king نظرات ( ) |

   1   2      >

 Design By : Pichak