سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iKING

نئوباکس یه سیستم آنلاین برای کسب در آمد اینترنتی و برای تبلیغات است که میلیون ها کاربر از سرتاسر دنیا از اون استفاده میکنن.بعضی افراد برای نمایش تبلیغات خود توی این سایت ها ثبت نام می کنند به این سایتها پول میدن در حالی که بخش عمده کاربران این سایت به راحتی با کلیک کردن روی این تبلیغات و تماشای یک صفحه برای چند ثانیه کسب درآمد میکنن.


برای اگاهی بیشتر مراجعه کنید ادامه مطلب



به محض مشاهده یه تبلیغ یه مبلغ از پیش تعیین شده ای (بسته به نوع عضویت و نوع تبلیغات) در حسابتون دریافت میکنین که میتونین اون رو فورا به محض رسیدن موجودی به حداقل 2$ برداشت کنین.

شما میتونین با ارتقا نوع لول عضویتتون به طلایی ، زمرد ، یاقوت تا نهایی و همینطور با اجاره زیرمجموعه از خود سایت یا زیر مجموعه گیری مستقیم و قسمت جدید سایت که offers نام دارد درآمدتون رو افزایش بدین.

درکنار سیستم کلیک و زیر مجموعه سیتمهای نظیر.بازی کردن.دانلود کردن.مینی جاب.جایزه گرفتن هم در قالب این سایت جا خوش کرده اند که میتونن شمارو با سرعت بالاتر به هدف تون برسونن که البته نیاز به تخصص و دانش بیشتر هست که نگران نباید ما همه اینارو برای شما توضیح میدیم

بنده هم اموزش های ایرانی رو خودنم مقاله های خارجی رو ترجمه کردم و هم تجربه فعالیت دارم و این اموزش ها حاصل یک عمر منه و شما میتونید به موفقیت با کیفیت بالاتر برسید

این سیستم یه سیستم برنده برنده هست یعنی همه تو این روش به یه شکلی سود میبرن ، اونی که پول برای تبلیغاتش میده بازدیدکننده های سایتش زیاد میشن ، خود سایت هم که از این تبلیغ کننده ها پول میگیره و ما هم که یه پورسانتی از پول تبلیغ کننده ها رو دریافت میکنیم.

همه چیزی که نیاز دارید یه ماوس و کامپیوتر با دسترسی به اینترنت است. شما نیاز به هیچ سرمایه گذاری برای شروع ندارین هر چند میتونین برای سرعت بخشیدن به درآمد خودتون سرمایه گذاری کنین ،توی این سایت برای رسیدن به درآمد خوب در اوایل باید صبور باشید و تلاش کنید.


من چه میزان درآمد خواهم داشت؟

میزان درآمد شما به نحوه فعالیت شما مربوط است . به میزان تبلیغاتی که روزانه روی آنها کلیک میکنید  و تعداد زیر مجموعه هایی که از کلیک آنها شما هم سود میبرید.

نکته مهم :جواب این کار باید از خودتون بپرسید چون اینجا اداره نیست و من کارفرما شما نیستم که حقوق ثابت داشته باشید شما مثل یه بازاری از صفر شروع میکنید میرسید فقط بگم که با شرایط فعلی دلار شما میتونید با هر اکانت میتونید بیش از 2 میلیون تومان به دست بیارید و فکر یه شبه پولدار شدن از سرتون دربیارید اینجا باید دانش کافی داشته باشی صبور باشی روزی 20 دقیقه وقت بزاری و قدم هاتو دقیق و محاسبه شده برداری در غیر اینصورت شکست میخوری و انرژی تو از دست میدی ولی من تا اخر را کمک میکنم کپسول انرژیتو پر کنی و محکم به راحت ادامه بدی 


نوشته شده در یکشنبه 96/8/7ساعت 7:28 عصر توسط i king نظرات ( ) |


 Design By : Pichak