سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iKING

خوب دوستان خوبم ، تا اینجای کار به خوبی محیط کار و کسب درآمد از Neobux  رو به خوبی یاد گرفتین، و حالا وقتشه که شروع کنید و درامدتون رو روز به روز بالا ببرید تا برسید به اون درآمد 1 الی 4 میلیون تومان در ماه .



لطفا این مطلب و مطلبهای بعدی رو هم کامل بخونید تا ببینید چقدر راحت ماهی چند میلیون تومان پول به حسابتان میاد .

به راستی راه بالا بردن درآمد چیست ؟

یکی از مهمترین راههای بالابردن درآمد در Neobux  و بقیه سایتهای PTC  ، گرفتن Referral  یا همون زیرمجموعه هست .

پس از این به بعد اگه جایی من گفتم Referral منظورم زیرمجموعه هست ، هر چه ریفرال بیشتر باشه درآمد بیشتر میشه و هر چه ریفرال کمتر باشه ، درآمد هم کمتر میشه .

در سایتهای PTC  ما کلا دو نوع Referral   یا زیرمجموعه داریم :

ریفرال مستقیم که بهش میگن      Direct Referral
ریفرال اجاره ای که بهش میگن Rent referral  

حالا من به طور کامل و نحوه گرفتنشون  توضیح میدم و بهتون میگم که سیستم کار این ریفرالها چطوریه و چطوری باید اینهارو بگیرید و چطوری اینها باعث میشن که درآمد شما زیاد بشه .

ریفرال مستقیم ( Direct Referral ) :

 اینها کسانی هستند که مستقیم و بدون واسطه و بدون هزینه، زمانی که میخوان توی سایت نئوباکس ثبتنام کنند، از طریق لینک شما ثبتنام میکنند و مستقیم میان زیر مجموعه شما میشن .

این لینک که گفتم چی هست ؟

در قسمت حساب کاربریتون در سایت Neobux ، سمت راست حسابتان یک گزینه وجود داره به نام Banner  وقتی رویbanner  کلیک کنید ، اونجا یک صفحه باز میشه و داخلش یک لینک وجود داره که یوزرنیم شما هم بخشی از این لینک هست ، هر کسی از دوستان و آشناهاتون که میخواد توی نئوباکش ثبتنام کنه ، اگه از طریق اون لینک در سایت Neobux  ثبتنام کنه ، به طور اتوماتیک زیرمجموعه شما میشه .

یا اینکه اگر کسی خودش مستقیم وارد سایت نئوباکس بشه و بخواد ثبتنام کنه ، در این صورت که خودش مستقیم وارد سایت نئوباکش شده ، در فرم ثبتنامش یک گزینه ای خواهد بود به عنوان Referrer  ، یعنی چه کسی شما رو معرفی کرده ؟ حالا اگه اون شخص Username  شما رو بزنه ، مجدد میاد زیرمجموعه مستقیم شما میشه .

به کسی که اینطوری و از این طریق زیرمجموعه شما بشه ، بهش میگن دایرکت ریفرال ( Direct Referral ) .

چطوری این Direct referral  باعث افزایش درآمد شما میشه ؟

ببینید دوستان ، وقتی کسی زیرمجموعه شما میشه ، مثل بقیه اعضا با کلیک کردن روی هر آگهی همون قدری پول میگیره که شما و بقیه اعضای سایت Neobux  از کلیکهاشون میگیرند ، یعنی هیچ تغییری در درآمدش ایجاد نمیشه تحت هیچ شرایطی ،پس زیرمجموعه کسی شدن تغییری در درآمد شما ایجاد نمیکنه . و وقتی کسی زیر مجموعه اون یکی میشه ، خوبیش اینه که اون شخصی که زیر مجموعه شده از بالائیش به خوبی کمک بگیره و از تجربیاتش استفاده کنه و اشتباهاتی رو که اون کرده دیگه انجام نده تا به زودی حسابش پر از پول بشه .

خوب حالا این آقا یا خانم که درواقع Direct referral  شما شده ، روی هر آگهی که کلیک کنه ، پولی که طبق قانون سایت برای اون آگهی تعیین شده همون لحظه  به حسابش میره  ، و چون این شخص از طریق شما ثبتنام کرده و زیرمجموعه مستقیم شما نیز هست ، به ازای هر یکدونه کلیک که میکنه ، از طرف سایت همون لحظه یک مبلغی هم به حساب شما میاد ، بدون هیچ زحمتی و فقط به خاطر اینکه اون شخص که کلیک کرده ، زیرمجموعه مستقیم شما هست ، پس یادتون نره که این چبلغ از طرف ایت به حساب شما میاد نه از طرف ریفرالتون .

 مقدار پولی که از کلیک کردن هر Direct  Referral  به حساب شما میاد، بستگی به نوع آگهی که اون ریفرال کلیک میکنه و همچنین نوع عضویت شما داره .

به مثال نگاه کنید ، مثلا اگر عضویت شما Golden  باشه و دایرکت ریفرال شما یکدونه آگهی از نوع  Standard Exposure کلیک کنه ، مبلغ 0.01 دلار همون لحظه به حساب شما میاد .

در مطالب بعدی در مورد نوع عضویت ها و چگونگی تغییر عضویت کامل نوشته ام ، وقتی رسیدین بخونید .

و یک مثال کوچیک از این دایرکت ریفرالها بزنم ، فرض کنید شما 200 تا دایرکت ریفرال دارید، و هر کدومشون هم روزی مثلا 4 تا اگهی از نوع Standard Exposure  کلیک میکنند ، یعنی جمعا هر روز 800 تا آگهی کلیک میکنند ، و برای هر اگهی 0.01 دلار به حساب شما میاد که جمعا میشه روزی 8 دلار ، یعنی ماهی 240 دلار بدون هیچ زحمتی ، فقط و فقط از دایرکت ریفرالهاتون ، حالا هر چی اینها بیشتر باشند و بیشتر کلیک کنند ، پول بیشتری میاد به حساب شما .

دوستان خوبم میدونم که گرفتن دایرکت ریفرال خیلی سخته ولی یکی از مهمترین راه هاش که من خودم الان دارم انجام میدم ، این هست که وقتی دیدین درامدتون زیاد شده ، همون لینکتون یا بنرتون رو پول بدین و در سایتهای تبلیغاتی خارجی بزنید که از طریق لینک شما بتونند ثبت نام کنند و دایرکت ریفرال شما بشن .

چه موقع میتونید شروع کنید به گرفتن دایرکت ریفرال ؟

اول اینکه باید 15 روز از ثبتنامتون گذشته باشه و دوم اینکه در طول این 15 روز باید حداقل 100 تا اگهی کلیک کرده باشید .
خوب دیگه همه چی رو در مورد ریفرال مستقیم گرفتید حالا بریم ببینیم Rent referral  چیه و چطوری میتونیم بگیریم و چقدر سود داره .

ریفرال اجاره ای ( Rented Referral  ) :

همان طور که درقسمت ریفرال مستقیم دیدین ، بدون هیچ هزینه ای همینطور پول میاد به حسابتون ، ولی ریفرال اجاره ای یا همون Rented Referral  فرق میکنه .

به این صورته که شما میتونید چند نفر رو اجاره کنید و بیارید زیرمجموعه خودتون ، و بهشون حقوق ماهیانه یا روزانه بدین ، یعنی درواقع برای اجاره کردنشون پول بدین ، اونها برای شما کلیک میکنند و پول میاد به حساب شما و شما هم بابت این کارشون به عنوان کارمزدشون یا همون اجارشون ، باید پول پرداخت کنید ، البته این پولی که شما برای اجارشون میدین به حساب اونها نمیره بلکه میره توی حساب مدیر سایت نئوباکس .


این  Rent referral  ها رو از کجا بگیرید و چطوری و با چه قیمتی ؟ و چقدر براتون کار میکنند ؟

ببینید دوستان خوبم ، همان طور که میبینید سایت Neobux  یکی از مهمترین و قدیمیترین سایتهای PTC  هست که چندین میلیون نفر در این سایت عضو هستند .

همه کسانی که در سایت Neobux  عضو میشن  زیرمجموعه نیستند و خیلی هاشون خودشون همینطوری ثبتنام کرده اند از طریق تبلیغاتی که خود سایت نئوباکس در سایتهای دیگر داره .

حالا این نفراتی که اینطوری عضو میشن و زیرمجموعه هیچ کس دیگری هم نیستند ، مدیر سایت نئوباکس میاد اینها رو میده اجاره به هر کسی که بخواد ، و ماهیانه شما برای اجاره اینها به خود سایت نئوباکس پول پرداخت میکنید ، و اونهایی هم که اجاره داده میشن خودشون نمیدونند .

اجاره کردنش هم خیلی راحته و از داخل حسابتان همونطور که قبلا گفتم یک لینک هست که روش نوشته Referral  اگه روش کلیک کنید ، درصورتی که پول توی حسابتون باشه ، به اندازه پولتون میتونید referral  اجاره کنید ، خیلی راحت و در عرض چند ثانیه .
اینکه کی ریفرال اجاره کنید رو در مطالب بعدی بهتون میگم .

شما حداکثر چندتا ریفرال اجاره ای میتونید از سایت اجاره کنید ؟

این مورد بستگی به نوع عضویت شما داره، در جدول زیر نوع عضویتها و تعداد ریفرالهایی که میتونید اجاه کنید مشخص شده ، برای مثال اگر نوع عضویت شما استاندارد باشه، حداکثر میتونید 300 تا ریفرال از سایت اجاره کنید . 



اینطوری نیست که باید 300 تاش رو با همدیگه یکجا بخرید ، شما میتونید هر بار بین 3 الی 100 تا ریفرال بگیرید،

هزینه اجاره هر ریفرال برای هر ماه چنده ؟

هزینه اجاره هر ریفرال برای هر ماه 0.2  دلار هست و اگر بیشتر از یک ماه اجارش کنید ، با تخفیف هم میتونید بگیریدش . مثلا اگر 8 ماه اجارش کنید ، 30 درصد بهتون تخفیف میخوره .

حالا این ریفرالها چقدر برای شما کار میکنند ؟


باز هم اینجا مثل ریفرالهای مستقیم ، بستگی به این داره که شما چه نوع عضویتی دارید  و آقا یا خانم rented referral  چه نوع اگهی کلیک میکنه .




همان طور که از جدول میبینید برای مثال ، فرض کنید شما عضویتتون Golden  یا همون طلایی هست ، و ریفرال اجاره ای شما یک کلیک روی یک اگهی با نوع Fixed Advertisement  میکنه ، همون لحظه مبلغ 0.01 دلار به حساب شما میاد .

حالا شما هی هر چی کار میکنید بهتره بدین از این ریفرالهای اجاره ای بگیرید و همچنین عضویتتون رو ارتقا بدین .

برای مثال کسی که عضویتش Ultimate  یعنی ثابت باشه ، میتونه 4000 تا ریفرال بگیره ، پولی هم که از هر کلیک ریفرالها به حسابتون میاد همون طور که از جدول میبینید حداقل 0.01 دلار هست .
به طور میانگین بر اساس تجربه من که این همه ریفرال اجاره کرده ام ، هر ریفرال اجاره ای به طور میانگین بین 1.5 الی 4 تا کلیک در روز برای شما میکنه ، حالا ما فرض رو روی میانگین میذاریم یعنی هر ریفرال روزی 2 تا کلیک بکنه ، این میانگین هست چون بعضی هاشون کلیک نمیکنند بعضی روزها .

حالا اینطوری حساب میکنیم :

اگر شما عضویتتون Ultimate  باشه و 4000 تا ریفرال اجاره ای داشته باشید ، این ریفرالها هم به طور میانگین روزی 2 تا کلیک براتون میزنند ، و به ازای هر کلیک هم 0.01 دلار میاد به حساب شما .
پس به طور کلی 4000 تاشون ، هر روز 8000 تا کلیک میکنند، و برای هر کلیک شما 0.01 میگیرید و مجموع پولی که از همه اینها به حساب شما میاد روزی 80 دلار هست ، یعنی ماهی 2400 دلار میاد توی حساب شما .

که از کل این پول هم اگه اجاره ها رو با تخفیف و درازمدت پرداخت کنید تقریبا و طبق تجربه من و قوانین سایت نئوباکس باید ماهی 750 دلار برای اجاره این 4000 تا ریفرال پرداخت کنید .

حالا از اون 2400 دلار  که برای یک ماه به حسابتون اومده ، 750 تاشو برای اجاره پرداخت کنید ، 1650 دلار فقط از ریفرالهای اجاره ای براتون میمونه و میتونید با یک کلیک در عرض چند ثانیه بریزید به حساب شخصیتون و ازش استفاده کنید.

حالا پول دایرکت ریفرالها و ریفرالهای مستقیم و پولی که از کلیک کردن اگهی های خودتون به دست اوردین خیلی راحت تا مرز 3 الی 4 میلیون تومن در ماه میرسه ، فقط و فقط از این یکدونه سایت .

باید از جیبتون هم برای این کار پول بدین؟ نه شما از پولی که کار میکنید برای اجاره میتونید استفاده کنید ، این نکات مهم رو باید در استراتژی من بخونید که بدونید چیکار کنید و کی ریفرال بگیرید .

نکته : اگر روزی دیدین یکی از ریفرالهای اجاره ایتون فعال نیستند و کلیک نمیکنند ، میتونید با مبلغ 0.07 تعویضش کنید و یک ریفرال فعال به جاش بگیرید، برای تعویضش هم روی همون ریفرال کلیک میکنید و تیک زیر میاد اون رو میزنید و به طور اتوماتیک تعویض میشه .

حالا اگه دیدم شما به خوبی فعال هستین ، من حداقل 4 تا مورد دیگه اینجوری بهتون معرفی میکنم که در حال حاضر خودم دارم باهاشون کار میکنم تا شما هم بتونید سر هر ماه چندین میلیون بدست بیارید  .

و اما ....

و اما یک نکته بسیار بسیار بسیار مهم .....

اگر شما یک روز روی اگهی های خودتون کلیک نکنید ، هیچ مبلغی بابت کلیکهای ریفرالهای مستقیم و اجاره ای به حسابتون نمیاد .

پس یادتون نره که باید حتما هر روز اگهی هاتون رو کلیک کنید ، یعنی فقط هر روز 10 دقیقه وقت میذارید روی چندتا اگهی کلیک میکنید و سر ماه چند میلیون تومان پول به حسابتون میاد .

و مهمتر از همه این هست که ، چطوری و در طول چه مدتی ، شما میتونید به عضویت ثابت و 4000 تا ریفرال برسید؟

این یک تکنیک و یک تخصص هست که در مطالب بعدی من این رو بهتون میگم ، و سرپرایزتون میکنم تا به زودی به درامد میلیونی برسید ، و این تکنیکی رو که بهتون خواهم گفت
در مطالب آینده در مورد ارتقا عضویت و نوع عضویت ها و نحوه پول گرفتن از سایت Neobux  و تکنیک و تخصص خودم برای رسیدن به عضویت ثابت و 4000 تا ریفرال و  یکسری موارد مهم دیگه ای که به دردتون بخوره را خواهم گفت پس بریم سراغ مطالب بعدی ...

نوشته شده در دوشنبه 96/8/8ساعت 3:17 صبح توسط i king نظرات ( ) |


 Design By : Pichak