سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iKING

همان طور که قبلا هم گفته بودم ، چند نوع عضویت در سایت نئوباکس هست و هر کدام هم مزایای خاص خودشون رو داره ، مثل گرفتن تعداد ریفرالها ، مبلغی که از کلیک کردن اگهی ها میاد و چند چیز دیگه .
توی این مطلب در مورد انواع عضویت ها میگم و شرایط ارتقا به عضویت بالاتر .

چند نوع عضویت در Neobux   داریم ؟ 5 نوع داریم 

نوع اول : استاندارد ( Standard  ) : یعنی معمولی و هر کسی برای اولین بار توی نئوباکس ثبت نام کنه ، درواقع عضویتش استاندارد هست و مجانی و مادام العمر تا زمانی که شما فعال باشید .

نوع دوم : طلائی ( Golden  ) : برای گرفتن عضویت طلایی باید مبلغ 90 دلار برای هر سال پرداخت کنید ، بعضی مواقع تخفیف میخوره و میشه با 70 دلار هم خرید ، شما میتونید این نوع عضویت رو یکسال یکسال تمدیدش کنید و از مزایای خوبش بهره مند بشید .  

نوع سوم :  ( Emerald  ) : برای گرفتن این نوع عضویت به ازای هر سال باید 290 دلار پرداخت کنید.

نوع چهارم :   ( Spphire ) :   برای گرفتن این نوع عضویت به ازای هر سال باید 290 دلار پرداخت کنید. 

نوع پنجم :  ( Platinum  ) : برای گرفتن این نوع عضویت به ازای هر سال باید 480 دلار پرداخت کنید 

.نوع ششم : ( Diamond ) : برای گرفتن این نوع عضویت به ازای هر سال باید 480 دلار پرداخت کنید 

.نوع هفتم : ثابت ( Ultimate  ) : این نوع عضویت هم که یگه عضویت ثابت هست و آخرین مرحلش هست ، برای این نوع عضویت هم باید سالی 890 دلار پرداخت کنید ، و مزایای فوق العاده و باور نکردنی داره .

دوستان خوبم، نیازی نیست شما از جیبتون حتی یک قرون پول بذارید ، هر زمان که کار کردید و پولتون زیاد شد به راحتی میتونید حساب عضویت ثابت رو بخرید و از همه مزایای خوبش استفاده کنید .

در قسمت حساب کاربریتون مزایای هر کدوم رو نوشته ، برای مثال کسی که عضویتش استاندارد باشه میتونه فقط 300 تا ریفرال اجاره کنه و اگه طلایی باشه 2000 تا میتونه اجاره کنه و همینطور به بالا تا میرسه به عضویت ثابت و میتونه 4000 تا ریفرال اجاره کنه .
یا یک مثال دیگه اینکه ، وقتی شما عضویت استاندارد دارید، به ازای کلیک کردن هر ریفرال اجاره ای فقط 0.005 دلار به حساب شما میاد و وقتی به عضویت طلایی تبدیل میشید ، از هر کلیک ریفرالهای اجاره ای 0.01 دلار به حسابتون میاد .
همچنین عضویت نهایی تمام مزیت های عضویت گلد را در خودش و چیزی که خاصش کرده دیگه نیاز نیست هر روز برید حسابتون چک کنید میتونید برید مسافرت و سر ماه حسابتون انتقال بدید به حساب بانکی که بزودی اموزشش میزاریم و دیگه نیاز نیست برای تعویض کارگر های اجاره غیر فعال مالیات بدید این کار نامحدود و رایگان است

خوب این هم از این لطفا پست بعدی از دست ندید باید پله پله بریم جلو بعد تکنیک های رو که از مقاله های خارجی ترجمه کردم در اختیارتون میزارم
پس پیش به سوی موفقیت  .... 

نوشته شده در دوشنبه 96/8/8ساعت 3:30 صبح توسط i king نظرات ( ) |


 Design By : Pichak